Concurs: Castiga un bilet la concertul Vama

Vineri, 13 martie 2009, de la orele 22.00, formatia Vama va sustine un concert in Clubul Tequila Bowling (Str. Avram Iancu nr. 32) din Brasov. Show-ul face parte din turneul pe care Vama il desfasoara in luna martie in cluburile mari din tara.
La inceputul lunii, baietii vor canta in Oradea si Timisoara, urmand ca dupa show-ul din Brasov sa ajunga si in Cluj si Constanta. Biletele se gasesc in reteaua Diverta si pe ticketpoint.ro.

Componenta trupei Vama este urmatoarea: Tudor Chirila – voce, Eugen Caminschi – chitara, Raul Kusak – clape, Lucian (Clopo) Cioarga – tobe, Dan (Prepe) Opris – bass.

Am trei invitatii la concertul “Vama” pentru Vineri, 13 martie, ora 22:00 in club Tequila din Brasov. Am stat mult sa ma gandesc prin ce metoda sa vi le pot oferi asa ca dupa ce mi-am stors creierii am zis asa:

Comenteaza aici (sau pe blogul personal + link catre acest post) si povesteste o amintire legata de vara [poveste de dragoste, plimbari romantice, betivaneli, sex salbatic (?!), etc] intr-un cuvant, ce ai tu mai bun si crezi ca merita mentionat si studiat. 😀

Concursul se termina Joi –  12 Martie 2009 – la ora 21:00 cand voi anunta castigatorii iar  invitatiile se acorda prin tragere la sorti. Pentru asta, am sa va rog sa faceti comentariul utilizand o adresa de mail valida prin care sa puteti fi contactati.  Succes!

P.S: Daca aveti intrebari, intrebati! 🙂

bullets

15 Comments

1. Acum doua veri eram cu tatal meu la casa de vacanta din Delta Dunarii. Eu stiu sa inot, dar imi era frica de apa, deci nu ma incumetam sa sar in apa. Tatal meu, m-a luat pe sus, si m-a aruncat din barca, cu gandul ca imi voi invinge fobia.
    Si asa a fost, de atunci nu ratez nici o ocazie sa inot.

2. eram candva un grup de prieteni acasa, si una doua baietii aveau un cuvant care sincer dupa o anumita perioada a devenit pt mine durere de cap…sa va dau si exemplu( pupa-m-ai in c..) etc…atunci am spus ..taxa pentru fiecare cuvant scos pe guritele lor scumpe care incepe cu “c” se termina cu “r” si lipseste “u”… 1 leu. toti au intrat in joc, eram in jur de 7 persoane… si in doua luni maxim am strans aproximativ 300 lei… pe cuvant de onoare, pe langa faptul ca imi plateau si in avans… numai ca sa-i las sa spuna de 5 ori cuvantul… a fost fun rau de tot… iar banii s-au cheltuit la mare… ne-am urcat in doua masini…am pus gaz… fara cort fara cazare… doar noi si cerul…dar asta e alta poveste.

deci daca prietenii vostri tin la gluma… o metoda de avut bani de bere la mare:)

3. Imi aduc aminte de prima oara cand am fost in Costinesti. Era vara si am primit un telefon pe la 22.30 sa plecam in statiune. Dupa 45 de minute eram acolo si ne plimbam pe faleza, apoi am cautat o terasa unde sa bem ceva. Era prima oara cand mergeam in White Horse si prima oara cand am incercat sa beau 10 beri (am reusit doar 8). Vag imi aduc aminte ca dansam pe 18 ani (ex- Vama Veche) si la un moment dat am fugit spre mare. Fata de care-mi placea, s-a dus cu un necunoscut iar eu am ramas cu un prieten. Momentul a fost atat de nasol incat am sarit, probabil din cauza betiei, in apa si m-am dus destul de mult in larg. Am ajuns ud leoarca si la 5 dimineata mergeam semi-dezbracat prin Costinesti. E o amintire amuzanta acum, insa durerea de cap de a doua zi, nu vreau sa mi-o reamintesc. A fost prima si singura oara (sper) cand am inotat beat 😀

4. Cand aveam fo 17 ani, ma decid sa merg la mare a treia oara in vara aia, cu U_Lee (sa-i zicem – un prieten foarte bun). Era septembrie si aveam la noi numai cateva hartii cu George Enescu pe ele.. Dupa ce le-am dat la nash pe baza de amenda pentru lipsa de bilete (ordinar nashu’), la Costinesti ne-am petrecut 5 zile de vis la o gazda pentru care i-am cules strugurii din curte, si de “mancat” ne-au intretinut doua rockeritze care faceau cheta sa ne scoata la carciuma, ca vorba aia, eram baietzi simpatici. N-o s-o uit niciodata pe Nirvana (cum mi s-a prezentat), asa cum n-o sa uit Costinestiul de acum 10 – 15 ani si atmosfera misto de pe Litoralul acelor ani..

<3 Nirvana 😀

5. Cea mai placuta amintire legata de mare, soare , plaja este din vara asta .
    Se apropia concediul … si nu aveam nici un plan, cand ma trezesc eu .. plec la mare , singura sau cu cine o fi . Am sunat o prietena pe care am intrebat-o scurt pleci cu mine ins eara aasta la mare ? Raspunsul ei nu a intarziat : Da cum sa nu …

ne-am pregatit rapid si ne-am aruncat ce aveam nevoie in masina si am plecat la mare ….
    A fost cea mai placuta experietna, sa pleci fara griji fara stres. Sa poti sa stai linistita la plaja…. sa te bucuri de fiecare zi de plaja.
    Sa bei un gin tonic sus pe terasa In costinesti si sa privesti toata marea . Sa lenevesti pe fotoliul de ratan si sa savurezi o tigara.
    Sa auzi doar zgomotul valurilor cum se lovesc de tarm.

Sa dansezi pana la epuizare pe plaja noaptea cand nu e nimeni sa te vada….

Cam asta e amintirea mea legata de mare ,

6. vara.sfarsit de august.ploaie calda.stropi mari danseaza pe asfalt.alti stropi imi bat cu nerabdare in geam si ma cheama la ei sa ma zapaceasca cu raceala lor, sa ma gadile sa se joace cu mine…..ma invita la dans.
    (de mica am simtit o legatura mai aparte cu ploaia…acei stropi mici, marunti, sau din contra imensi, care parca te dor, cand iti ating pielea.)
    de fapt ii erau complici lui…ma astepta langa geam, in ploaie, parca stiind ca primul lucru pe care urma sa il fac, dupa ce ma trezeam era sa ies afara in ploaie. il simtisem, stiam ca e acolo de la picaturile de ploaie

7. vara.sfarsit de august.ploaie calda.stropi mari danseaza pe asfalt.alti stropi imi bat cu nerabdare in geam si ma cheama la ei sa ma zapaceasca cu raceala lor, sa ma gadile sa se joace cu mine…..ma invita la dans. de mica am simtit o legatura mai aparte cu ploaia…acei stropi mici, marunti, sau din contra imensi, care parca te dor, cand iti ating pielea.
    de fapt in ziua aia erau complicii lui..ma astepta in curte pe buturuga….
    …………………………………………………..
    restul povestirii mele il gasiti aici:

8. imi cer scuze pentru postul anonymus…e doar un ciot ce l-am pus din greseala. dupa ce am inceput sa scriu m-am gandit totusi sa fac amintirea mea ceva mai lunga si varianta finala e cea postata pe blog..imi cer scuze inca o data..:-S:”>

9. Am si eu o poveste …
    Acum vro’ doo veri s-a intamplat sa merg la mare , in alta tara , si a fost fain , am mers cu autocaru si ne-am cazat la o pensiune … am facut baie si am mancat bine . Ce sa mai zic , a fost una din intamplarile placute din viata mea … AM CASTIGAT ?? :))

10. Nu stiu daca povestile legate de mare pot fi spus doar asa…pur si simplu.Asemenea lucrurilor ce sunt personale si tin doar de specificul nostru, asa este si legatura cu marea.
    Ar fi prea multe povesti pe care le-as putea spune legate de ea.Nu stiu pe care sa o aleg caci fiecare data intalnirea noastra este diferita.De fiecare data ne vedem ca niste buni prieteni dupa o perioada in care doar ne scriem biletele ce speram sa ajunga in ciocurile pasarilor calatoare, ce fac un mic popas in drumul lor spre ..soare.
    De fapt, nu va mint.Caci doar eu ii scriu eu.Ea imi da raspunsul doar cand suntem fata in fata, si de fiecare data realizez ca asteptarea a meritat.
    Avem o relatie tacita si faptul ca ii voi sta din nou la capatai imi da forte proaspete.